21 July 2016

Syawal 1437H

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Ramadhan berlalu pergi.
Syawal tinggal beberapa hari saja lagi bakal meninggalkan kita.

Kat sini aku nak ambik kesempatan dengan berbakinya syawal Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin atas semua kekhilafan aku samada sedaq ataupun tak sedaq. Well as we know, aku/kita kan hanya manusia yang tak terlepas dari kesilapan.

Blog aku tak semua yang sudi membaca. Bila ada travelog aku ke mana-mana, baru la rancak sikit reviewer aku tu. But isokay, aku lebih suka macam tu. Underdog. *puiiii* mcm femes. choiiii...

Ramai yang tanya aku ni ke mana menghilang. Member aku la..... Well, aku kan suka buat-buat sibuk dengan life aku. Keja balik rumah tidoq. keja rumah tidoq...ulang la berkali kali.

Off course aku sibuk dengan kerjaya aku yang tak seberapa ni. Ramadhan aku pulak penuh mengisian. Isi dengan apa? Biarlah aku dengan DIA ja yang tahu. Hangpa dok diam-diam sudah. 

This year aku semua buat sendiri. Kuih raya la. 5 jenis jer aku termampu buat. Kek 1 biji. Beli kerepek pedas dengan kerepek pisang. Sebab tu aku tak mampu nak buat. Jumaat malam aku akan pederaih buat kuih sengsorang lepas terawih. So hangpa bayangkan lah yer, kalau terawih aku habis pukul 11.30 setiap malam. Weekdays memang aku tak buat la. Aku hanya akan buat kalau esok tu cuti. 

Siangnya pulak aku bahagi-bahagi daerah. Sabtu buat bilik, ahad buat toilet. Sabtu next week buat belakang, ahad next week buat depan. Yezzer...aku suka plan keja aku. Since study pun, aku akan buat jadual study aku. Hari ni nak cover bab brapa sampai berapa..Hurm... Een bercuti pun aku akan buat iternary. Tu kalau aku pergi sendiri-sendiri tanpa ajen.

I'm planner + organizer.

Sebab aku ada KPI untuk diri aku sendiri. Tapi tak tau la untuk orang lain.

Hokey la nooo...
Sat ja aku jenggah kat blog ni sebab dah bersawang sangat.

See u when i see u k.

Love;
F.Niesa


Reactions:

0 comments: