29 July 2016

Riang Ria Raya Ikram Utara 2016

BY Fath_n!e$@ IN , , , No comments

Terlepas train dah wey!!!!!!!!!!!
Tapi tak pa. janji aku post jugak kan.

Sekadar perkongsian bersama pembaca yang kebetulan lalu / blogwalking segala bagai kt blog hakak ni kan.

Isnin lepaih, 25hb Julai 2016, company aku (tempat aku keja la. Aku bkn owner. kuli ja) buat jamuan raya. Kat mana? 1st and last (maybe) luaq dari pejabat aku. Kali ni pihak pengurusan decide buat dekat De' Pauh Garden Restaurant and Cafe, dekat Permatang Pauh, Penang. 

Majlis bermula dari 12.00 tengahari sampai 2.30 petang.

Alhamdulillah cuaca semua baik. Makanan sedap. Tip top. Hospitality yang disediakan juga terbaik. Worth it la dengan bayaran. Tiada jemputan dari pihak luar. Hanya dihadiri oleh semua kakitangan syarikat. Dan juga diadakan majlis perpisahan buat Najwa Amran yang telah berhenti dari berkhidmat dengan Ikram Utara. 

Hakak malas nak taip pepanjang. Layankan ajer la gambaq kat bawah ni no. 

















Selamat Hari Raya Maaf zahir Batin 

Love;
F.Niesa

Reactions:

0 comments: