18 September 2014

Angan2 Cuma

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Korang minat baca novel tak?
Mostly novel-novel kat pasaran pasai cerita cinta kan?
Konflik sana konflik sini, betul tak?
Aku bukan nak condemn novel cintan-cintun ni. Oh!! jangan salah faham ek!!!
Sebab aku pun terjebak gak dengan novel-novel nih...bahahaha

Selalunya korang mesti nak yang happy ending ja kan?
Terimagine hero tu sure hensem?
Kekadang tu, siap letakkan diri sendiri kat tempat heroin dalam novel tu.
Betul tak, betul tak?
Sebab tu korang leh nangis, leh sedih, senyum sorang-sorang, gelak sorang, marah pun sorang-sorang.
kan? Kan? Kan?

SEBAB AKU PUN CENGITU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahhaha....

Haisshh!!! Bila dah membaca banyak, mula la teringin kan asben macam Luqman macam dalam crita Maaf Jika Aku Tak Sempurna, nak boipren macam Tengku Adam Mukriz dalam Ariana Rose, nak boipren macam Adam dalam novel Adam dan Hawa dan der gak yang teringin asben macam Zill dalam Rindu Awak 200% tu.... hahahahaha....Semua tu hanya angan-angan cuma.... Verangan boley..... dan boleh BLAH!!!!!

Tu jer pun aku nak kongsi.

Aku pun berangan jugak.
Angan-angan kosong.
Tak der maksud lebih-lebih.

kbai....

c u next entry...

Hurm,,, ku ingin kongsi pasai perkahwinan sikit...hurmm.. hurmm.. panduan buat ku jua,

ok la. td dah kbai kan.

Publish;
FNiesa

Reactions:

0 comments: