20 August 2014

6 Syawal 1435H

BY Fath_n!e$@ IN , , No comments

Date : 2 August 2014 bersamaan 6 Syawal 1435H
Day : Saturday

Untuk hari ni, nampaknya semua isi rumah aku keluaq beraya termasuk aku dan mom. Aku kebetulan ada kenduri kahwin senior aku masa di UUM dulu, Kak Salis di Teluk Kechai, Alor Star Kedah.

My kak Ngah beraya ke rumah pengasuh anak-anak dia dan juga makngah Leha. Aku selepas kenduri ikutkan terus ke Jitra, rumah Zila. Dah berkali-kali dia jemput aku datang rumah dia. This time baru berkesempatan ke sana.Tetapi sebaik aku habis makan, aku dapat kol dari Kak ngah. Makngah Leha suruh singgah dahulu rumah dia. Sebelum pergi ke Jitra.

So, untuk hari Sabtu, aku beraya ke 3 buah rumah. 

Tahniah kak Salis dan husband. 
Semoga kekal hingga ke syurga. Ameen.

Kami bergerak ke rumah makngah Leha jam 1.30 pm. Kami solat dan minum2, sembang2 sehingga jam 3.30 ptg. Terus saja ke Jitra. 

Tiba di teratak Zila yang terletak di Bandar Darul Aman dalam jam 4.00 petang. Syukur alhamdulillah, akhirnya dapat jua kami ketemu selepas 5-6 tahun tak berjumpa. 

Okey lah, jom ushar-ushar gambar raya ke-6 ceq no...



Publish:
FNiesa

Reactions:

0 comments: