15 April 2014

Home Sweet Home

BY Fath_n!e$@ IN , , , , , , No comments

Annyeahosayoo..
Vah! Vah! Vah!
Eekau lupa daratan sudah ker?
Hahahaha.

Alhamdulillah, semuanya selamat dan dipermudahkan dengan bantuan dari Yang Maha Esa. Terima kasih Allah kerana melindungi hamba-hambaMu ini.

Last Saturday night, aku selamat tiba di Penang.
Syukur alhamdulillah tiada kejutan cuaca.
Sepanjang keberadaan ku di Seoul, Korea, semuanya berjalan lancar.
Dan tahap kesihatan berada pada tahap yang baik

Banyak komen-komen yang aku dapat di FB sepanjang keberadaanku bersama 3 lagi member.
Kalau sebelum ni, nak dapat likes sampai 40-50 orang pun susah.
Nampak sangatkan korang......hahahaha

Dan tak lupa juga yang dah meminta-minta untuk aku hupdate kan di dalam blog.
I will update.
Tapi bila? inshaAllah, pelan-pelan kayuh. akan banyak entry part by part nanti.
Terlalu banyak pengalaman kami di sana.
Pengalaman sembahyang di tempat terbuka dan pengalaman di halau.
#aptb
Tapi syukur, walaupun di halau, kami dapat habiskan kewajipan pada Allah jua.

Unutk update blog, aku akan lakukan. Tapi mengambil masa sedikit.
Dengan tanggungjawab pada tugasan di pejabat lagi.
Ini pun baru sahaja berkesempatan transfer gambar-gambar dalam PC.
Almost 3000 pcs.
Korang bayangkanlah aku kena pilih yang terbaik antara terbaik kan.
Tapi sejujurnya, trip kali ni, walaupun penat, tapi berbaloi dan beronok-ronok. Bukan seronok dah.
Hahahahah...
Memang kitaorang buat budget trip untuk 8 hari di Seoul.

Okeylah kengkawan,

See you next entry. And i'll try my best to update all the experience in Seoul Korea.
Moh ushar 3 4 keping gambar dulu deh.






Reactions:

0 comments: