16 February 2014

Good Luck Khairul

BY Fath_n!e$@ IN , No comments

Vah!!!!

Hari ni nak wat special entry skit untuk ex-officemate aku di IU. Even he still one of staff KISB, tapi bukan di Penang dah. Dia minta ditransferkan ke KL coz wife dia kena transfer ke sana juga.















Menceritakan detik pertama kali aku masuk IU dulu, aku cuak skit tengok muka mamat ni. Serius (even aku pun serius jugak). Muka boleh tahan handsome, kalau tak masakan my BFF leh tangkap maut jap dengan dia ni. 

Nama dia Khairul Azhar. Masa aku masuk, rupa-rupanya dia baru jer kahwin. If tak salah aku, aku masuk lapor diri 12hb April 2010, 10hb April 2 hari sebelum tu dia kahwin.

Dia sebagai Technical Exec. di IU. So kena handle site project. Bila dah lelama tu, we're closed. Satu kepala jugak. Dan ada masanya dia akan citakan masalah dia pada kita orang, iaitu aku dan Akma. 

Kitaorang juga selalu gaduh di office. Tapi bukan bertumbuk ok. Tapi biasa la, dia dengan kitaorang per der hal. Saling tolong each other. Kuat kentut mamat ni. Yammpahhh bangat,. Lepas tu buat muka tak bersalah. Huh!!!! Perangai tak senonoh.

Dia body builder juga. Terlalu obses nak badan ketul-ketul. Ngeri tengok. Petang-petang akan rebus pasta or spagetty kt office. Pastu biar periuk terbongkang kat blakang. Dah kena bising dengan mak tiri kat office. Itu masa awai-awai dia masak. Tapi sekarang dah pandai basuh dah. Tapiiiii, suka noa menjijiskan air ke lantai. Habis basah pantry. Geram. Dah kena marah lagi.

Tapi dia ni tak makan saman jugak.

Agak sebak juga masa dengar ucapan terakhir dari dia. Lepas ni tak dak orang dah kitaorang nak berjoget erobik sesama, gaduh sesama, bising dan menghavockan office sesama....

To Kay-Rull, 
Aku minta maaf banyak-banyak dari hang no. Keep calling wey even hang dok jauh nun di sana. Pandai-pandaila hang nak apply cuti lepas ni. Aku dah tak leh nak tolong setkan pd PC hang dah. Hang pun dah tak leh nak nempek kat bilik aku sebab nak guna phone dah. Time solat jer, pasti akan berebut masa. All the best to you bro. Hopefully hang akan balik ke IU semula.

Reactions:

0 comments: