18 October 2013

Tanpaku Sedari

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Hello peeps!!!

Subhanallah Maha Suci Allah,
Allahhuakhbar Allah Maha Besar.

MasyaAllah, pantas sungguh mas berlalu pergi.
October oredi!!!
Kesibukkan yang melanda selepas balik berkursus belum redha sehingga sekarang.
Tekanan semakin menjadi-jadi.
Tekanan dengan manusia itu paling menyakitkan.
Dan disebabkan tekanan jugalah, something happen with my body. my brain, my head. Kacau bilau semuanya.
Thanks Allah You choose me to face it.

Banyak juga entry-entry yang terpaksa me postpone untuk post dalam ruangan blog ni. Ada yang masih dalam draft dan ada yang belum dimulakan pun lagi.

Eeeee... malu. geram. pun ada dengan diri sendiri ni.
Orang lain bley jer hupdate blog bagaikan.

October ni saya, hujung masa saya terisi dengan aktiviti-aktiviti antaranya :

  1. 12.10.2013 - Persidangan Perwakilan Puteri UMNO Bahagian Kepala Batas
  2. 19.10.2013 - Attend Yati's E-Day
  3. 26.10.2013 - Reunion TI-Penang
Dan disebabkan kesibukkan jugalah, saya hampir-hampir ralat dengan diri sendiri bila tiba-tiba sahabat saya whatsapp mengatakan bondanya telah kembali kerahmatullah. Mesej itu saya terima pada jam 11.30 malam sebelum saya tidur. Masalah handphone baru disedari bila tengah malam baru saya check handphone saya.

Al-Fatihah buat arwah ibu tercinta Nine yang telah kembali kerahmatullah pada 9hb Oktober 2013. Semoga Nine tabah menghadapi ujian ini. Mati itu pasti. Bila. Dimana, semua itu perancanganNya.

Dan di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha pada semua umat Islam di atas muka bumi Allah ini. Dalam kita menyambutnya, jangan dilupakan pengorbanan para Annbia' kita pada zaman terdahulu.

Tahun ini, Along saya dijemput menjadi tetamu Allah dan semoga dia beroleh kesihatan yang naik dan haji yang mabrur. Kakak sekeluarga juga tidak pulang kali ini kerana cuti hanya sehari. Maka jadinya, mereka sekeluarga beraya di Samarahan Sarawak tahun ini.

Okeylah. saya ada kerja yang perlu dilaksanakan.
Later on saya update pelan-pelan cerita-cerita lama saya k.
Banyak sangat.
Family gathering pun tak update-update lagi.

Wallahualam.


~xoxo~
Fath_Niesa




Publish;
FN

Reactions:

0 comments: