14 August 2013

Salam Eidulfitri 1434H

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Assalamualaikum.
Hopefully tidaklah lewat sangat untuk saya mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN....

Sila abaikan 1432H tu yer..... ~ gambo ihsan dr pokcik google

Walaupun hari ni dah 7 Syawal 1434H dan saya telahpun kembali bekerja pada 5 Syawal 1434H yang lepas.
Maaf sesangat, lately ni jarang hupdate blog.
Kekangan masa yang teramat sangat.

Maafkan diatas segala kekhilafan saya samada sedar mahupun tidak.
Saya hanyalah insan biasa dan lagi hina di sisiNya.
Semoga segala doa dan amalan saya diterima olehNya sepanjang Ramadhan lalu.
Doa saya agar, saya diberikan kesempatan lagi untuk ramadhan yang akan datang.
InshaAllah.

Wallahualam.

 ~xoxo~
Fath_Niesa


Publish;
FN 

Reactions:

0 comments: