15 April 2013

Twenty Eight

BY Fath_n!e$@ IN , No comments

Assalamualaikum semua...
Hello peeps!!!
Morning 

Today is my born-day. But 28-yrs ago. Yups!!! Saya dah 28 tahun. Terima kasih Allah kerana masih memberi peluang pada diri saya untul terus mencari ilmu-Mu.

Happy Birthday to me...
Happy Birthday to me...
Happy Birthday to me...
Happy Birthday to me...

Alhamdulillah, bersyukur pada Yang Esa kerana masih memberikan peluang kepada hambaMu ini untuk terus cari dan mencari sesuatu dalam diri ini. Semoga aku menjadi seorang muslimah sejati dan terus berada dilandasan yang betul.

Ya Allah Ya Tuhanku, tuntunilah jalan hambaMu ini. Terkadang aku juga terbabas dan tergelincir dari landasan-Mu. Ingatkanlah diri ini Ya Allah.

Ya Allah Ya Tuhanku, Engkau ampunilah dosa-dosa hambaMu ini. Engkau lindungilah seluruh ahli keluargaku dari syaitan yang durjana dan manusia yang hasad dengki. Engkau ringankanlah jodoh hambaMu ini. Berikanlah jodoh yang terbaik di sisiMu Ya Allah. Engkau berikanlah kesihatan yang baik kepadaku dan seluruh ahli keluargaku. Engkau berkatilah rezeki hambaMu ini dan berikanlah rezeki yang lebih supaya aku boleh membantu orang-orang yang memerlukan Ya Allah...

Dengan masa yang tidak banyak ini, aku berharap dapat berbakti pada kedua ibubapaku. Mak, abah, kak cik sayang mak dengan abah sangat-sangat. Halalkan makan minum kakcik.

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga pada semua ahli keluarga, sahabat handai dari kecik sampai besar atas ingatan kalian dan juga surprise yang tidak disangka. Cukuplah dengan doa-doa kalian untuk kesejahteraan saya dunia akhirat. Aamin. Aamin. Ya robbala'lamin.

Next entry akan saya postkan surprise dari my lovely mom, bff-officemate dan bff-studymate.

Wallahualam.

~xoxo~
Fath_Niesa

Publish;
FN


Reactions:

0 comments: