05 April 2013

Fathiyah's Solemnization

BY Fath_n!e$@ IN , , No comments

Salam semua.

Hello peeps!!!
How are you guys? I'm fine.

Sebelum saya meneruskan entry kali ini, saya ingin mengucapkan tahniah pada best friend saya, NurFathiyah Saaidin yang telah selamat menjadi suri dihati Uzair Abdul Latif dengan 2 kali lafaz pada tanggal 22.03.2013. Semoga bahtera yang dibina akan kekal hingga ke Syurga Firdausi. Aamin.

Sedih, siapa yang tidak rasa kesedihan dalam kegembiraan. Akhirnya teman rapat saya dahulu melangkah ke fasa yang baru. So, kekangan masa dan waktu akan menjarakkan kami selepas ini. (jangan mudah berjanji jika pada pengakhirannya tidak ditepati....)

Saya tak nak bercerita panjang. cukuplah sekadar berkongsi gambar-gambar hari bahagia mereka.

To Ujet, please taking care Tiyah baik-baik k. 
 

Reactions:

0 comments: