12 March 2013

Aswad'd Reception

BY Fath_n!e$@ IN , No comments

Assalamualaikum semua.
Morning guys.

Ya Allah, dah hampir bersawang blog saya yer? 
Fuh! Fuh! Fuh! Tiup sikit habuk-habuk ni...

Kekangan masa???
Heee, alasan kot.
Hmmm, tapi biasa la, di awal bulan, kureng skit coz concentrate dengan closing account.

Okeylah.
Berbalik pada tujuan entry kali ini, saya ingin mengucapkan tahniah pada my colleague, Aswad kerana telah selamat mendirikan masjid bersama Azizah.
Moga kekal hingga ke jannah. Aamiin.

Saya terpaksa pergi sebelah pihak perempuan pada 9/3/2013 (Sabtu) yang lalu kerana di sebelah Aswad yang akan berlangsung pada 23hb March 2013 adalah bersamaan dengan reception BFF saya. Huuu.... So, memandangkan tarikh di pihak perempuan lebih awal, saya ambil kesempatan ini dahulu.

Tahniah Aswad dan Azizah...

Wallahualam

~xoxo~
Fath_Niesa



Publish;
FN  

Reactions:

0 comments: