08 February 2013

Ujian

BY Fath_n!e$@ No comments

Lately ni banyak sungguh ujian yang datang menjengah dalam kehidupan aku.
Terasa ingin lari dari semua masalah yang datang ini.
Tapi sampai bila??
Sejauh mana aku lari, selagi itu masalah tidak akan selesai.

Bila satu masalah selesai, satu masalah lain pula datang.
Tapi kali ni sangat mencabar.zT
Bukan sahaja aku, malahan melibatkan seluruh seisi keluarga ku.
Dalam memanjatkan pertolongan kepada DIA, sedaya upaya mencuba mencari jalan penyelesaian.

Ikutkan hati dan sifat yang tidak waras ini, mahu saja aku lunaskan apa yang perlu dilunaskan.
Tapi adakah selesai di situ sahaja?
Aku juga akan turut sana seperti dia.
Menjadi bodoh.
Tambahan red belt aku belum teruji sekian lama.

Kadang-kadang terbayang juga, dulu aku dok baca kisah-kisah orang lain di dalam akhbar, takkan orang lain pulak akan baca kisah aku?

Nauzubillah...
Semoga aku terus diberikan tahap kesabaran yang paling maksimum.

Apa yang terjadi menjadikan kami semua lebih kuat dan lebih erat.

Doakan semuanya akan seperti sediakala.

"Ya Allah, Engkai peliharailah semua ahli keluargaku. Jauhkanlah kami dari gangguan syaitan dan anasir-anasir jahat lagi durjana di luar sana...."

Ameen.....

Reactions:

0 comments: