07 February 2013

Sytlista :- Shawl Halfmoon

BY Fath_n!e$@ IN , No comments

Wow!!!
Giler ar, sayer dah jatuh chenta sama itu shawl halfmoon.
Thanks to my BFF, Tiyah sebab dia la yang suggestkan supaya saya mencuba shawl jenis ni.
Ikutkan hati memang tak nak terjebak dalam fenomena 'ikut trend'.
Tambahan saya ni agaks cerewet dalam pemilihan tudung.
Setelah beberapa web-site saya layari, saya sangat-sangat tertarik dengan web-site Radiusite.
Seyes santik-santik tudung yang diorang providekan. 
Dan paling best, diorang siap aderkan tutorial bagi cara pemakaian shawl.
Cer nengok kat video bawah ni...   

   

Dan saya pun telha mencuba-cuba di kedai Teeha kerana saya memang kebetulan mencari tudung ataupun shawl untuk dipadankan dengan jubah putih yang bakal digayakan pada wedding Lyana, Ahad ni.

Model tak berbayar....cubaan pertama. Tunggu yang proper skit Ahad ni k...

Ehsan dr website radiusite. Model : Linda

Tutorial....

So, macam mana?
Sesekali untuk special occasion tak salah rasanya kita mencuba sesuatu yang baru.
Gaya yang tidak pernah kita lakukan.
Luar dari kebiasaan.

~xoxo~
Fath_Niesa





Publish;
FN

Reactions:

0 comments: