19 December 2012

Stay Tuned....

BY Fath_n!e$@ IN , , No comments

Bismillahirahmanirrahim...
Hello peeps!!!!!!
How are you guys?
Harapnya semua berkeadaan baik-baik sahaja.

Lari sebentar dari landasan kerja-kerja office untuk postkan something selepas balik dari bercuti ni. 

Sebagai permulaannya penceritaan saya untuk entry travelog saya kali ni, saya nak share dengan u guys. You know what, first day masuk office (monday~noon) bermacam-macam version orang buat spekulasi berkaitan percutian saya. Yang tak leh blah nyer, diorang kata saya bercuti hingga ke Europe, London. Hah!!! Amin. Moga-moga doa mereka itu dimakbulkan oleh Allah untuk saya dapat melangkah ke sana.  

Apa yang boleh saya katakan, biarlah ianya pergi berlalu begitu sahaja. I won't tell them anymore. 

Semoga saya terus dicurahkan rezeki oleh DIA untuk melihat keindahan alam ciptaan-Nya. Amin

Ok, nantikan entry travelog saya. Cuma pada masa kini saya tersangat sibuk untuk closing accounts until next year. But i hope, i can post something to all of you. I hope so. Even pendek-pendek saja entry nya, tapi tersangat banyak volumenya nanti. 

~ xoxo ~
Fath_Niesa 

Semangat masuk office selepas pulang dari percutian, terus tukar kedudukan meja. Now table utk letakkan tray in/out dan table utk my own monitor saya asingkan. Section yang paling best adalah sudut souvenir. So, sudi-sudi la bagi souvenir kat saya kay.. :)


 

Reactions:

0 comments: