23 December 2012

Pengauditan Diri

BY Fath_n!e$@ IN , , , , No comments

Bismillahirrahmanirrahim,
Hi peeps!!! Morning anyone.

Hari yang baik dengan cuaca yang baik, tidak panas tidak hujan membuatkan diri ini terpanggil-panggil untuk menaip entry terbaru.

Sebelum saya meneruskan entry kali ini, saya mahu memohon ampun dan maaf jika kalian tertunggu-tunggu travelog percutian saya baru-baru ini.Setelah difikir-fikirkan kembali, adalah baiknya jika saya postkan entry tersebutpada awal tahun hadapan 2013. For sure saya tidak sempat nak buat semua entry tersebut sekaligus dan sayatidak mahu jika tahun ini ada separuh entry, dan tahun hadapan separuh.So better semuanya pada tahun hadapan. Jadi tunggulah k.

Sama ada kalian sedar mahupun tidak, kita menghampiri ke penghujung tahun 2012. Tinggal hanya beberapa hari saja lagi (8 hari tidak termasuk hari ini) kita semua akan meninggalkan tahun 2012. Cepat sungguh masa berlalu.

Dikesempatan yang ada ini, baki-baki hari yang tinggal ini, saya akan penuhi entry saya dengan mengaudit diri saya sendiri. Dari semua aspek duniawi dan akhirat (walaupun diri ini tak sempurna, tapi kita haruslah bermuhasabah diri kita).

Wallahualam

~xoxo~
Fath_Niesa


Reactions:

0 comments: