21 November 2012

Cuti Lagi???

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Hi peeps....
Dah lunch ker?
Hmm...saya pasti la blom, sbb x cukup time lagi. Sedikit kelengguhan pada bahagian bahu, so take a break for awhile. Maybe stress kot.


Sebenarnya saya baru jer balik dari holiday yang hampir seminggu lamanya. Nanti saya akan buatkan travelog saya as a usual k. Tunggguuuuuu!!!!! (mcm der org follow jersss...ferasan kotzzzz)

So..so..sooooooooo.....
Dan untuk pengetahuan uols, next month pun saya akan bercuti lagi. pffff...g vacation kah? sosososo.. awal bulan december tu, idok ler. cuti sebab jaga buah-buahan hati saya. just halfday. Tapi nampak kerap sgt cuti bukan disebabkan apa, cuma bila apply nampak banyak. 


Rasanya, selepas September last 2 months, every months saya akan bercuti. September ke Kuching. October bercuti sebab ke AS. (alor staq no, bukan Amerika)Then this month ke Pantai Timur. Next month, biarlah rahsia dahulu sehinggalah travelog saya dipublishkan. Ahaks...

Sebenarnya cuti yang saya simpan banyak-banyak ni, sebab nak take a break, restkan diri dari tekanan kerja. MC saya jarang ambik. Sbbnya malas nak g clinic kalau migraine. So far, this year baru 1 kali MC. Last year MC 4 hari. Itu sebab saya buat minor surgery. Wisdom teeth. Tu la yang paling banyak saya ambik dalam setahun. 


Tapikan, this year, mmg kerap sangat ambik cuti. Pandai manage, banyak ler cutinya...kan?

But hopefully, next year saya boleh relex2kan diri dari mengambil cuti. Planning ok!!! Sesi mengumpul semula dana-dana and saving yang koi berkurangan. :)

Setakat ni dulu la kot no, entry kali ini. nak g lunch dah. Kat bawah ni jer pun. Malas nak drive. Menu for today, Nasi Ayam Penyet / pecaleley sedop n mantop....

Wallahualam..

~ xoxo ~
Fath_Niesa        

Reactions:

0 comments: