22 September 2012

Family Gathering 2012 - Vol.V

BY Fath_n!e$@ IN , , No comments

Fuh!! Fuh!! Tiup habuk sikit.
Malam ni nak lunaskan hutang yang masih berbaki bagi family day raya 2012 last month.
Malam ni, saya sambung untuk hari kedua family day.

Ikutkan program, ada solat subuh berjemaah. Tetapi kebanyakkan mereka semuanya lena lewat,subuh berjemaah haruihhhh. Buat dibilik masing-masing. Saya selesai menjalankan kewajipan padaNya, terus bersiap-siap ke lobby open, untuk menjengah keadaan stok-stok makanan. Tanpa membuang masa, sy bersama sepupu mengemas dan mengutip semua sampah-sampah dan membasuh barang-barang yang boleh dibasuh.

Disamping itu, saya menyediakan breakfast dengan membancuh kopi dan teh sementara yang lain-lain bangun. Breakfast pagi tersebut juga telah ditempah dari catering. Tetapi sementar menunggu catering, saya menyediakan apa yang boleh dahulu.

Agenda untuk second day, adalah aktiviti bebas dan sesi bergambar. So, aktiviti bermandi manda adalah menjadi keutamaan pada semua. Lunch bermula jam 11.30. Sementara menunggu catering tiba, saya mengambil gambar keluarga semua orang.

Dan majlis selesai pada jam 1.00 ptg. Syukur Alhamdulillah, cuaca sepanjang xtvt dijalankan sangat baik. Sehinggalah tiba jam 12.30 tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Dan kami semua bersurai pada jam 2.00pm.

Ok lah, u ols enjoys picture family saya ok. Sebelum itu, maafkan atas kelewatan entry ini.



~ xoxo ~
Fath_Niesa



Reactions:

0 comments: