26 September 2012

Enough!!!

BY Fath_n!e$@ IN , 2 comments

Tetiba nak letakkan gambar ini. TQVM pada pakcik G kerana atas keihsanan anda.
Seriously, saya tak boleh nak apply "forgive and forget".
What you give, you get back.
Ya Allah...
Untuk memaafkan boleh, tp utk melupakan tidak.
Aku seorang yang lemah Ya Allah...
Sejujurnya, saya dah tak boleh nak tengok muka orang yang hipokrit itu. 
Dalam diam, dia tikam dari belakang.
Terima kasih...
Semoga dia akan menyedari perlakuaanya.
Saya dah malas nak ambik port pasal dia.
Ada saja yang tidak kena di mata dia 
kerana bila merasakan diri lebih hebat dari orang lain, dia naik tocang.
Sudah cukup sudah.
No more after this.
hopefully, this entry menjadi yang terakhir untuk sy luahkan mengenai sikap seseorang, dua orang, mahupun tiga empat orang.
tsk!!! tsk!!! tsk!!!
Maaf jika saya dah tak boleh nak cooperate sekali.
Hny hal-hal penting shj akan direfer pdnya.
Menjauhkan diri adalah lebih baik.
And silent is the best way.
Kurangkan dosa, tingkatkan pahala.
Wallahualam...
~xoxo~
Fath_Niesa






Reactions:

2 comments:

akma said...

FKZ... sabar okay... apa pun yg terjadi, masih ramai lagi di belakang awak yg menyayangi awak.. :) teruskan hidup untuk Allah n diri sendiri.. bukan untuk sapa-sapa..

Fath_n!e$@ said...

thanks sis....