24 August 2012

Deactive FB

BY Fath_n!e$@ No comments

Deactive FB???
Hurm!!! Planning nak deactive memang dah lama.
Cuma yang menjadi sebab kenapa penangguhan adalah kerana group family saya.
Crews of Haji Ahmad & Hajjah Nuriah
Mereka adalah segala-galanya bagi saya.
Susah senang, suka, duka kami tetap bersama.


Sebaik selesai program family gathering lepas, saya akan deactivekan muka buku saya.
Ingin berikan masa selama seminggu, tetapi semalam lain pula ceritanya.
Saya secara officially deactivekan muka buku saya pada 23/8/2012.

Kenapa???
Kerana ada seseorang yang saya kenali tetapi bukan dalam friendlist saya telah share picture family saya.
Tujuan? Tidak diketahui.

Selepas ini, saya akan update group crews dengan menggunakan FB kakak saya.
Hanya untuk CoHA&HN

Perancangan Allah hebat.
Lain yang saya rancang, lain yang DIA berikan.
TERIMA KASIH ALLAH....

Wallahualam...

~xoxo~
Fath_Niesa 

status terkini:- active kan balik, dan delete semua gambar family... :(

Reactions:

0 comments: