24 June 2012

June In Joy ~ My Mind

BY Fath_n!e$@ IN No comments

HpppHye ols.

Dh sampai penghujung weekend kita yer. Apa agenda atau xtvt kali sepanjang 2 hari ni? Ok ker? Saya? Hah!!! Pastinya menghabiskan masa hujung minggu saya bersama keluarga. Pagi kluaq breakfast di roti canai aziz (FYI, tahun 2012 merupakan kali pertama saya menjamah roti canai.) Alhamdulillah dapat tahan n kawal nafsu. Haahah.

Alhamdulillah... Kawalan nafsu saya terhadap makanan kurang sihat (fastfood) sangat baik. Minuman bergula apatah lagi. My lil bro.pasti x kan suruh saya buat ayaq kt dia. U know y? Saya akan letakkan sedikit saja gulanya. Jajan juga kureng. Apatah lagi aiskrim. Hmmm kalau bercakap pasal aiskrim, this year saya tak sentuh lagi aiskrim. Bukannya mom tak beli n buat stok dalam peti sejuk, tapi tak rasa nak jamah pun. Manis mungkin. Dan kalau makan aiskrim, selepas tu pasti saya akan cari ayaq masak a.k.a ayaq kosong. Hmmmmm

Bercuti???

AL for this year tak terusik lagi. Planning punya pasal. Kalau xdak benda urgent, saya takkan ambik cuti sewenang wenangnya. G pun raya nanti saya nak bercuti lama. Seminggu. Dan bulan 9 nak bercuti seminggu lagi jugak. Hmmmm. Pastinya semua itu cuti khas bersama keluarga. Yeeaaahaaa!!!!

Bercakap juga soal percutian, kawan2 ofis ajak g Bandung... Hmm..berat la nak p. Tambahan pula saya dh pun pernah ke sana. Nak p ke sana pun mungkin akan arrange sendiri2... Sebab dah tau serba sedikit kat sana.

Ok la kengkawan. Nanti saya sambung lagi k.

Wasalam...

~ xoxo ~

Fath_Niesa

Published with Blogger-droid v2.0.4

Reactions:

0 comments: