18 May 2012

May In Freedom ~ Jejalan

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Assalamualaikum semua.
Alhamdulillah, dikesempatan yang ada ini, sempat juga saya meluangkan masa meneruskan entry ini.
Padahal balik dari bercuti dah dekat  3, 4 hari (curik masa lunch time).

Membuat perancangan berdasarkan jemputan perkahwinan dari member baik saya, Hadi iaitu 13hb May 2012. So terus membuat perancangan untuk menghabiskan cuti tahunan tahun lepas untuk ke KL. Kenapa KL? Kawan-kawan ramai di sana. So kali ni, agenda percutian saya bertemu kawan-kawan. Salah satu sebabnya juga adalah kerana, bila mereka turun ke Penang, pasti mereka turut meluangkan masa untuk ke temu. So, apa salahnya kali ni, saya pula turun ke sana. 

Perjanjian antara Hadi dan saya, after 5 yrs dah tertunai sewaktu hari bahagia dia. Selain itu, saya bertemu dengan x-rumet saya, iaitu nurul dan fana, azeem, BFF saya, Saidatul, Zack dan Doktor, Zamri. Di kesempatan yang ada juga saya turut turun ke rumah sis Akma. Hah!!! Tidak dilupakan pastinya my BFF, Aishah. Terima kasih kerana bagi tumpang rumah juga.

Stay di Langat Jaya Condominium. Dating dengan Fana, Azeem n Nurul di E@Curve, Damansara. Jumpa dengan Zack, Annisa dan Dr.Zamri di Gombak. Lepak rumah Saidatul di Bandar Bukit Mahkota dan singgah di rumah Sis Akma, pastinya di Sg.Tangkas. Sesat??? Jangan cakap.... hahaha. Ahaaa, Hadi dan Wani, Amma dan Zahid ketemu di IYC, Bandar Tun Razak. 4 hari, 4 malam di sana. Jom layan picture dulu...


~ xoxo ~
Fath_Niesa














Reactions:

0 comments: