23 April 2012

April In Love ~ Misunderstanding

BY Fath_n!e$@ No comments

Misunderstanding?
Yups.. sesiapa saja di dunia ni, akan alami benda yang sama.
Ini kerana komunikasi kurang baik dengan pihak lain. 

It's ok bagi certain2 perkara.
Tapi kadang2 ada juga pihak lain yang 'take serius' dengan sesuatu perkara.
Itu semua kebetulan saja.
Siapa yang nak benda-benda tersebut berlaku kan? Ada +ve side dan ada juga -ve side.

Bagi positif, ok, tiada masalah.
Bagi yang negatif tu yang besar problemnya.
Benda yang kecik pun akan jadi besar. Kan?

Maaf pada teman-teman yang tersalah sangka akan beberapa status saya di FB. Antaranya :-  Alhamdulillah, cuti apprvd....lalala...c/c Nur Aishah ready for ehem3x.   Kalau nak ikutkan maksud dipihak saya :- ehem3x itu bermaksud kepada percutian saya bersama BFF saya. Tapi saya tak salahkan orang lain, sebabnya, bila saya baca 2 3 kali pun, saya rasa "hmm, memang ptt pun orang lain akan fikir lain".

Saya belom nk bertunang or berkahwin lain. Saya belum pun berjumpa dengan bakal imam saya. Calon??? hmmm... doakan yang terbaik. Amin. Hanya DIA yang Maha Mengetahui. 

Maaf sekali lagi pada teman-teman. Tapi saya juga mau ianya berlaku dalam hidup saya, cuma masa dan waktunya belum tiba. DIA mahukan saya berbakti dan menjaga bonda saya dahulu. It's ok.

Jodoh itu rahsia Allah.

Berdoa agar semuanya dipermudahkan. 

~ xoxo ~
Fath_Niesa

Reactions:

0 comments: