10 April 2012

April In Love ~ Happy Anniversary

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam semua

Happy anniversary for me. Hahaha... ulangtahun apa ler pulak yer?
Kahwin? kahwin pun belum.
Couple? hahaha...tak berpeluang. it's ok.
Jodoh itu rahsia Allah.
DIA mahu saya perbetulkan  hubungan saya dengan DIA dahulu, sebelum berhubungan dengan manusia.

Esok, 11/4/2012, genap 2 tahun saya bekerja di syarikat sekarang.
Alhamdulillah....
Mengingati kembali 12/4/2010 sewaktu mula2 melapor diri, meninggalkan 1001 kenangan.
Rezeki itu datang dari Allah.
Sebelum bekerja di syarikat sekarang, saya berkhidmat di audit firm. Itu pun meninggalkan 1001 kenangan.

Tapi kalau nak dihitung berapa lama saya telah berkhidmat sebagai penyumbang pd ekonomi, ianya bermula sejak 27/11/2008. 
Sekarang dah 10/4/2012. Bermakna, hampir 3 tahun 4 bulan saya bekerja dan mempunyai pendapatan sendiri.
Alhamdulillah. Terima kasih Allah.

Wallahu'alam..

~ xoxo ~
Fath_Niesa

Reactions:

0 comments: