04 April 2012

April In Love - Company Trip

BY Fath_n!e$@ No comments

Mungkin saya ler orang yang paling last update pasal ke pengeboman di Hatyai baru-baru ini.
U know what, totally change.
Ada hikmah di sebalik semua ini.

Kecewa? Yes, ofkos ramai yang kuciwa.
Tapi memikirkan semula keadaan akan keselamatan diri staff, saya terpaksa mengecewakan mereka juga.
Ada sesetengah pihak kata, ada di mana2 pun boleh mati.
Tapi tak salahkan jika kita mengelak dari keadaan begitu.
Tambahan pula, pihak kerajaan negara Thailand sendiri dah mengeluarkan kenyataan, jika tiada kepentingan tak payah datang sana.
Dan pihak kerajaan kita sendiri juga begitu. Semua xtvt pelancongan ke Hatyai-Songkla mahupun ke daerah2 sekitar Thailand, lebih baik di batalkan.

Pengeboman berlaku pada hari Sabtu. Saya dapat news mengenainya pada pagi Ahad.
Kebetulan orang saya mesej ketika saya bercuti.
Nak ikutkan diri, memang saya malas nk pikir lagi bab2 kerja ni.
Tapi disebabkan komitmen, saya settlekan juga apa yang boleh saya selesaikan sementara menunggu masuk office pada hari Selasa.


So, setelah memohon quo dari pelbagai pihak, kami decide untuk ke Terengganu - Kelantan.
Tiada perubahan tarikh. Still on.
Cuma sekarang dipihak Director sahaja.


Hopefully semuanya berjalan dengan lancar dan seperti dirancang, walaupun perubahan terpaksa dilakukan disaat-saat akhir.
Kita hanya merancang, Allah juga yang menentukannya....

Wallaua'lam

~ xoxo ~
Fath_Niesa

Reactions:

0 comments: