07 February 2012

My weekend

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Assalamualaikum semua.
Selamat menikmati pada semua penduduk di Penang dan Selangor. 
Harini cuti Thaipusam kan?

Weekend saya sangat terisi dengan bermacam-macam aktiviti bersama keluarga. Sebelum itu, Salam Maulidur Rasul 1433H. Tiada harapan selain Allah. Tiada idola selain Nabi. Tiada kata seindah Qur'an. Tiada jalan selurus Sunnah. Dan tiada perjuangan selain Islam. Salam Maulidur Rasul....

Dihari kebesaran Nabi Muhammad s.a.w, Pakcik saya telah mengadakan sedikit kenduri kesyukuran di Teratak Pusaka Hj. Ahmad Dan Hjh Nuriah. Alhamdulillah, ramai sanak saudara yang hadir pada hari tersebut. Hari hari tersebut juga, saya telah mengambil kesempatan untuk mengedarkan surat berkaitan family day yang dirancang pada hari raya ke 3 n ke 4. Semoga segalanya berjalan lancar. 
Ok lah, saya tinggalkan beberapa gambar sepanjang aktiviti dihujung minggu saya.








Reactions:

0 comments: