01 January 2012

Welcome 2.0.1.2

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Selamat Datang 2012
Welcome 2012
Selamat tahun baru semua. 
Sebenarnya kita umat Islam terlebih dahulu menyambut tahun baru.

Doa saya, semoga tahun baru ini, 1433H dan 2012 akan memberi 1001 kenangan manis dalam kehidupan saya.
May my dreams come true. Amin.
Merangka perjalanan kehidupan sebaik mungkin dan semoga apa yang bakal berlaku, dan terjadi adalah direstui dan dilindungi oleh-Nya.
Redha dengan ketentuan yang telah ditetapkan di hadapan sana.

Semoga saya tabah, cekal, kuat untuk menhadapi semua halangan, rintangan di hadapan sana.
Semoga, saya dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang tahun, begitu juga kepada bonda terchenta saya, semoga kesihatan mom baik2 saja.
Berusaha untuk menjadi muslimah sebaik mungkin dan juga anak yang solehah.
InshaAllah....

Dan saya berdoa agar, orang-orang disekeliling saya, juga dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kesihatan yang baik supaya dapat beribadah dengan sempurna dan tabah dengan segala dugaan dan cubaan dikemudian hari. Marilah kita bersama-sama meningkatkan amal ibadah kita kepada-Nya, kerana kita tidak tahu bila ajal kita akan tiba. 

Ikhlas Dari :- Fath_Niesa

Reactions:

0 comments: