09 January 2012

Mohd Saiful Bukhari Azlan

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Assalamualaikum semua.
Hari ini merupakan hari penentuan kes liwat DSAI dimana pengadunya adalah MSBA.
FYI, saya bukanlah penyokong PKR disebabkan saya bukan memperjuangkan hak individu dan kepentingan seseorang itu. Semua itu adalah atas kepentingan diri individu terbabit. Tiada makna bagi saya. Saya kini dan selamanya bersama UMNO dan tidak goyah sama sekali.

Laporan polis yang dibuat pada 28hb Jun 2008 atas kesalahan meliwat dah beberapa ratus kali ditangguh. Semuanya alasan DSAI. Sangat bersimpati dengan keputusan pada hari ini. Ianya berpihak kepada DSAI.  Anwar didapati tidak bersalah dalam tuduhan meliwat Saiful. Keputusan telahpun dibuat. Tapi Saiful tetap tabah dan redha dengan keputusan pada hari ini. It's ok Saiful, ini hanyalah keputusan dari mahkamah dunia, tapi di akhirat kelak, tiada siapa yang akan terlepas.
Semoga Saiful dan keluarga akan lebih tenang selepas ini. Apa yang pasti, jangan sesekali kita meninggalkan DIA walau dalam apa jua keadaan, senang mahupun susah. Saya pulak yang terasa sedih akan keputusan ini.  Sedih baca twiter Saiful. Blog. Tapi apakan daya kita, segala-galanya undang2 dunia. Berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikul. Pd Saiful, sentiasa positif , berdoa, istiqamah dan bersabar. Allah sentiasa bersama orang yang benar. 

Sekian ~ FKZ

Reactions:

0 comments: