12 September 2011

Open House THAF

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam semua...
Haaa...kali ni, aku rasa n3 ni la yang paling cepat aku update sepanjang penulisan aku di alam maya ni. Sebab apa? Sebabnya, aku baru jer balik dari open house yang aku ngah update ni ler...ngeh3x... Cannot wait until tomorrow looo...coz tomorrow aku sgt cbuk dengan kerja-kerja harian di office ku yang terCHENTA itu...

Seperti biasa, teman sepermainanku Fathiyah a.k.a Atie turut serta dalam open hse ini. Kunun kami juga adalah 'tn.rumah'..hehehe...rahsia disebalik tuan rumah itu, biarlah hanya pada sesiapa sj yang mengetahuinya. pada yang tidak tahu, tak payah ambik tahu..kan???? Actually aku baru jer balik kerja dalam pukul 7.15pm. Mula2 tak decide lagi either nak pergi or not. But, bila pikir2 balik, time ni la nak jumpa rakan2 se"cawangan" aku gagahkan diri juga. Mungkin ada "rancangan" yang boleh diutarakan apabila duduk bersemuka untuk kesekian kalinya. 

Serius memang ramai gila. Aku pun tak sangka sampai ramai tetamu yang di jemput. Because last year, tak besar mcm tahun ini. Kali ni para2 jemputan terdiri dari EXCO2 bahagian, even penyokong kuat P** turut serta..(not DSAI).. Apa2 pun tahniah dan terima kasih pada tn.rumah, ARBO..next yr kasi tambah itu gerai lagi... so jom layan gambar2 yang ada ok....







Reactions:

0 comments: