03 September 2011

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Assalamualaikum semua....
Macam mana raya korang semua? Ok? 
Still in mood raya ker? 
Off course la kan...hari ni baru raya ke-5
Ada lagi 25hari utk beraya..hehehe (blh lak ek pakai istilah tu, for me nope)
Cukup la skit2...
Tapi pas ni, sure open hse bersusun. rusak2 my diet...aduihhh..
Hari ni me tak plan nak p memana, sebab malam nanti nak keluar pi BBQ Raya bersama member2 sekolah badawi. Just batch aku jer (batch 1998 - 2002)

Sorry Mr.Blog sebab u sentiasa menjadi tempat i utk luahkan semuanya. Just only u understand me (even tak semua yg i story kt u, Mr.Blog, bahaya2).  But u r the best bro.....sentiasa meminjamkan bahu utk aku (erk, blog ni ada bahu ker???kihkih). Apa-apa pun, TQVM kay!!!

Tadi aku sedikit "tersentap" dengan someone. Mana tak nyer, bercerita dengan info yang tak tepat. If orang lain yg bercerita aku tak kisah, tp ini orang yang "rapat" dengan aku. So tu yang aku cepat tersentap skit. Last-last aku jugak tertewas dengan perasaan aku sendiri. Tertewas sehingga gugurnya air mata aku.. Itu yang aku tak suka. Untuk kesekian kalinya, aku tidak kuat. Aku ingat dalam hal-hal ni aku kuat, tabah, tapi aku belum cukup kuat. Dulu aku promise dengan diri sendiri, walau apapun yang terjadi, tidak akan sesekali aku rugikan air mata aku, tapi hari ini, semua janji2 tu musnah sama sekali. Tapi kali ni aku nangis bukan berkaitan dengan insan yang bergelar "lelaki". Itu tidak mungkin aku merugikan air mata ku.

Itulah naluri seorang perempuan. Walau nampak setabah mana pun diluar, tetapi di dalam dia tetap rapuh. Perbezaan antara lelaki dan wanita hanyalah air mata (baru 1)


Reactions:

0 comments: