19 August 2011

Mercun....

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam semua...
Hari ni hari yang ke-19 umat Islam menjalani ibadah puasa...
Yes!!! Aku dipilih oleh-Nya untuk menerima ujian pada ramadhan kali ini. Alhamdulillah.
Kenapa yer???
Sebabnya ramadhan kali ni, keadaan kesihatan aku kurang memberangsangkan.
Isokay....sebab tu la aku kata aku insan terpilih. Tak semua yang dapat bahagian macam aku ni.
Okay la, kali ni aku nak kongsi dengan u ols semua pasal mercun?

Korang pernah main mercun?
Ofkos pernah kan? if tak pernah, den tak tau ler life u ols cam ner. BAHEK bangat seyyy.
Sedangkan aku yang bahek ni pun main, apa tah korang yang anto-anto fighter nih.
Jenis bunga api atau mercun apa yang korang pernah try?
Roket?
Tunder clat?
Bola?
Telur Naga?
Papan?
Bunga api besi?
Bunga api tukar warna -warni?
ker mercun bawang....(^_*)

Semua di atas aku pernah cuba. dan yang paling best, since last 2 yrs aku cuba main mercun yang sambut ambang merdeka tu...stock mana dpt? haaa....byk kaki. jom layan gambar, tak payah cerita banyak k. Cuma yang aku tak berani nak try, meriam buluh.

Berjinak-jinak since 2 yrs ago......baru terbaik (",)

Ni bunga api yang meninggalkan kenangan pada kaki aku. Kenangan sampai mati...

Ni mercun bola (^_*)

Mercum bawang...paling terbaik laaaaa....hikhik

Cuma ini sahaja yang belum dan tidak akan dicoba...takuittttt

Reactions:

0 comments: