25 September 2010

Berterus terang?????

BY Fath_n!e$@ No comments

Salam...hye semua...Me just arrived from kiosk Bertam. Tadi my BFF, Aisya ajak me kuar makan. Ikutkan me baru jer makan kat open hse officemate me @ Tasek Gelugor. tp memandangkan my friends tu tak pernah lepak kiosk, me on jer....hahaha..Kebetulan me ada krisis skit dgn mom, so kuar menenangkan fikiran ..Kitaorang ni, bila jumpa je adalah sesi meluahkan perasaan..hahaha..bukan apa, banyak story yg kena update. starting from family smpai la ke kawan2 yg dh kawin..hahaha...leh lak tu, cerita pasai kawin...kihkih...

Tapi yang paling meninggalkan kesan skit kat aku part berterus terang nih.....hehehe..my frens kata jika kita mahukan sesuatu, kita kena berusaha, cthnya:- pasal hati dan perasaan ni. kita kena berterus terang..if tak kita akan terlepas peluang itu. Alamak..!! ni yg lomah jantung den nih....

For me, kalu yang lain2, aku mmg leh grab jer peluang tu..tak takut dah aih..tp yg part nak terus terang pasal perasaan ni, aku mmg surrender..aku tak boleh. Fuhh...!! malu gila kot..dan aku rasa tak perlu kot...hahha..so semua main kot, kot..kihkihkih....

Hurm, aku tau, peluang mmg tiada...hurm..hurmm..hurm....apakah.??? nothing...(tp dlm hati mengharapkan sesusatu yg berlaku).."he" tak tau yg dalam diam ni...hohoohoh...xoxoxoxoxo....

Banyak kot risiko yg me pikirkan...if kena "reject", sure hubungan yg terjalin sekarang ni akan terputus mcm tu jer... tp if me diam, dia tak tau, tp yg baik nyer, hubungan berlandaskan persahabatan ni terus terjalin.... tp tak tau la, if dia boleh terima yg me suka dia, n dia leh accept me lepas me berterus terang kt dia even dia tak suka kt aku, jdi persahabtan kami ni tak ganggu gugat..banyak pikirin nih...!!!!

Reactions:

0 comments: