14 August 2010

Sorry to SAY......

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam...
Sebelum aku meneruskan penulisan aku ni, aku nak minta maaf bebanyak kat korang yang terlibat dalam nak kenalkan aku dengan sumone.

Bukan pangkat yang aku cari. Aku tak heran ko anak sapa, dato'? tan sri? ke apa ker, ada aku kesah??? Aku hanya mencari seorang s****. Tetapi tuk ke arah itu belum ada dalam perancangan aku lagi. Bagi aku, masih jauh perjalanan hidup aku.

Dan cuma satu sahaja, aku cukup pantang bila ada sahaja yang mahu kenalkan aku dengan sumone. Macam desperate jer bila kenen2 kan ini. Ntah....aku tak tau..tapi yang aku tau, aku tak suka. Dan bila aku kata aku tak suka, memang AKU TAK SUKA...!!! paham...!!!

Aku masih ingat lagi, dulu penah juga jadi macam ni. Sampai satu ketika, aku perlahan-lahan menjauhkan diri dari org tu...Sekarang, aku dengan orang tu dah lost contact. Even kitaorang dulu mmg kawan. Aku bila dah anggap sebagai kawan, kawan jer ok. jangan lebih2.... Dah stop talk about love, man, of what. Masa memang tak sesuai. Tapi di bulan yang mulia ini, aku masih boleh memaafkan dan berterima kasih kepada mereka2 yang terlibat dalam mengKENEN kan aku dengan orang ITU.

Thankz.zzz....

Reactions:

0 comments: