19 August 2010

Dulu dan Kini

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam ramadhan semua..

FYI, aku baru jer balik dari berbuka dengan one of our sub-con for project UITM Bertam @ Seri Malaysia. Erm, nak kata makan banyak tak jugak. Tapi lebih dari yang biasa aku berbuka di rumah. Kali ni, semputnya lebih skit. If kat rumah ala kadar sahaja. Hurmm...yummy..

Kalau korang baca  tajuk di atas tu, DULU DAN KINI, tersangat banyak perbezaannya. Ntah la, tetiba aku teringatkan zaman aku di kampus dahulu, kadang-kadang teringat zaman main2 message dengan orang itu, orang ini. GILER 2x.. Time study dulu, sambil study, sambil main msj sementara nak tunggu sahur. Last year pun macam tu jugak. Tapi, this year, semua berubah. NO MORE MSJ 2x...semua tu hanya PENIPU.. terima kasih la kepada ORANG berkenaan... sebelum berbuka dan after berbuka, sure akan dapat msj. Sampai kena tegur dengan mak sebab tak berenggang dengan phone. APA KES????

Pergi mana-mana, sure inform aku, even tak diminta. Tapi itu cuma hanya seketika cuma..... Biarlah, no MAN, no CRY... nasib aku tak cepat terjatuh dengan insan-insan sebegini.... Indah khabar dari rupa..!!!

Papepun, kepada orang yng berkenaan, SELAMAT HARI RAYA..!!! Maaf Zahir Batin...!!!

Reactions:

0 comments: