04 April 2010

I Get What I Want....Alhamdulillah

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam,
Salam Sore, Selamat Petang semua... 
Cuaca hari ni sungguh baik. Tidak hujan tidak panas seperti hari-hari sebelum ni. Cuma ingin berkongsi sedikit kegembiraan dengan kalian semua.

Alhamdulillah, pagi Jumaat dalam seluruh pelusuk Malaysia menangisi pemergian Allahyarham Din Beramboi yang telah kembali ke rahmahtullah, aku diberi sedikit kegembiraan pada pagi 02.04.2010 (Jumaat). Dalam pukul 10.30pg, aku telah mendapat panggilan dari Kuala Lumpur. Rupa-rupanyer panggilan tersebut adalah dari HQ IKRAM di KL. Hati aku berdegup kencang. ALhamdulillah, berita yang aku dapat memberikan aku sinar baru. Permohonan aku untuk jawatan tersebut telah diterima oleh pihak mereka. Dan aku juga telah di"offer" untuk jawatan tersebut. Alahmdulillah.Syukur kepada Allah. Dan aku juga berterima kasih kepada my Mum yang tak putus-putus berdoa untuk aku. Thanks mum. 

Bermula 12.04.2010 aku akan melapor diri di IKRAM, Permatang Pauh, Penang. Welcome to IKRAM. One of my favourite company and in my list. Akhirnye tercapai jua hasrat nak masuk company ni. It's not easy to enter in this company. Selain IKRAM, UDA Holding turut menjadi pilihan aku. Tapi UDA tidak membuka untuk jawatan kosong lagi. Yang hanya cuma Management Trainee. Yeah...Akhirnya.....


Apa-apa pun, aku akan settle-down semua keje aku di HNC dulu...By next week aku akan habiskan sebelum aku meninggalkan HNC. Thanks En.Hisham, Kak Wani, Kak Mas and also Kak Nad. ( takper, everyweek kita leh jumpa sebab akan g sauna tiap2 minggu..hahah)

Apa yang aku mahukan telah tercapai. Inilah hadiah birthday aku yang paling bermakna dalam hidup aku buat masa sekarang ini. Sweet 25-yrs old...(*_*) - even tak sampai lagi...(counting day) Next year, InsyaAllah ada yang lagi bermakna...(this is my promise for myself) Dan apa yang aku hajatkan dan inginkan sebelum umur aku mencecah 30 tahun bakal tercapai. Amin.. Moga-moga dipermudahkan oleh-Nya. Amin...... Semoga aku masih berada dalam landasan yang betul dan tidak terpesong. Amin.....

My new motto...

s.E.L.a.M.a. T   B.e.R.k.H.i.D.m.A.T   (^_^)

Reactions:

0 comments: