20 March 2010

Haslina's wedding ~20.03.2010

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Salam...

Hye everyone....Acctually i just arrived from S.P, kedah...Attend my fren's wedding, Haslina. Congratulation Ina and hubby....(*_*)


Masih seperti biasa apabila menghadiri kenduri kahwin ni. Soalan cepu mas mungkin tidak kan terlepas dari pihak rakan-rakan. hahahaha.... Apa-apa pun doa kalian harap-harap dimakbulkan. so, kena struggle ar ni mencari calon pulak....kahkahkah..(ader ke patut??? tp, aku nak kawin ker??hurmm...kena muhasabah diri sebentar..)


Aku bertolak dari rumah dalam pukul 11.50a.m, trus g rumah sedara pick-up cousin.Thank Imah tolong jadi our photografer...hikhik... hen sampai toll S.P Utara pukul 12.20.p.m. (erm..cepat tak aku bawa? ke mcm semut?) Jumpa Farhana dekat area tol, then trus shoot g rumah Ina. Kami adalah tetamu yang terawal. Memandangkan awal lagi, da kebetulan Ina dok make-up dekat bilik dia, kitaorang pun membuat keputusan menyerang ke rumah nyer. Stay sana sampai Afni, our fren sampai dalam kol 2.15. Apa lagi, kami menggunakan peluang-peluang yang ada untuk menangkap apa yang boleh tangkap...heheheh..(tangkap gamabr okeyyyyy...) Sangat banyak gambar yang kami capture...(T_T)...(nak wat lagu mana, dah memang suka bergambar, redha jer ler)


Dalam pukul 2.30 kami turun menerjah ke ruangan makan pulak. sebab perut dah minta untuk diisi..ngeh2x... Pukul 3.15p.m kami pun gerak balik...Sebelum tu dapat jugak terserempak dengan Azira, budak antara best student accountancy. Dia sekarang bekerja di Penjara Pkok Sena. Satu office dengan ayah Ina...that's why dia pun ada jugakk...hahaha...

Haa...sebelum aku terlupa, dalam aku sibuk tangkap-tangkap gambar, member Ina ada yang tanya pasal aku, aku keje kat mana....hahahaha...Dia tanya Auditor kan?hikhik....Then dia g tau kata dia keje kat PUZ..hurmm...sah ler, sebab last 2 week aku memang gi PUZ audit sana..PUZ adalah client HNC...
How a small world....muahahahah...layannnn...(^_^)

p/s:- gambar akan dimuat turun dikemudian hari...


Reactions:

0 comments: