20 February 2010

14.02.2010 ~ A.H.A.D

BY Fath_n!e$@ IN No comments


Hye everyone, 

Today is my best friend’s wedding ~ Azrini…Congratulation dear. May Allah Bless You and also Ur new Life with ur Hubby ~ Muhammad. Semoga dipanjangkan jodohnyer sehingga ke akhir hayat…Amin.
Azrini a.k.a Rini, kawan aku sejak dari kecil lagi. Kami menganggotai group Angin Bayu..ahakszzz…kelakar…ye la, time zaman kitaorang tu, group and lagu yang tengah popular adalah kumpulan feminism dgn lagu angina baju. Mengimbau balik kenangan lelama nie, group km terdiri daripada Fath ( aku sendiri), Tiyah, Faizah, Rini dan Dalilah. Kira mcm feminim gak la yang dianggotai oleh 5 orang…hahahaha…..Tapi sekarang dah sorang kawin, so tinggal 4 orang yang masih solo. Tapi even sorang dah kawin, kitaorang tetap bersama, InsyaAllah.
Sepanjang hari bahagia Rini, aku dengan Tiyah diantara orang yang agak busy. Dalam kol 11.00 pagi, aku gi hantar Rini ke Akasia tuk di make-up. Then aku dengan tak mandi lagi pagi tu, trus balik rumah dan bersiap2. dalam kol 12.00 tengahari, aku kuar gi ke Akasia untuk ambil rini. Sesudah sampai, dia tak siap make-up lagi. So aku pun menunggu lagi til 1.30 tengahari. Kitaorang gerak sama-sama dengan Muhammad dan rakan-rakannyer. Yang diorang trus g masjid Pajak Song, aku trus bawa Rini dan Aqilah balik rumah. 
Dan lepas drop diorang, aku trus balik rumah tuk sembahyang Zuhur siap2. dalam kol 2.15, aku keluar rumah dan gerak dengan family aku ke rumah Rini. Aku gi dengan Tiyah. Kitaorang tak makan trus, tp kitaorang trus g masuk rumah dan bergambar dulu. Sebab bukan per, nanti orang ramai datang, dah tak sempat nak bergambar. 
Hikhik. So dapat la berjumpa dengan Kak Ann, Syikin, dan Kak Ita, anak-anak gardis THAF. Lepas tangkap gambar, aku dengan Tiyah trus shoot g rumah Wan pulak, sebab hari ni pun si Idham kawin. 
Hurm..kawin jugak, abg c kembarnyer bila lagik..hikhik… reunion susulan pun berlaku di rumah si Wan. Kat rumah Wan, aku jumpa Ketua Pu3 UMNO, Kak Nita dan husband dia Naib Pemuda UMNO bahagian Kepala Batas. Makan pun kejap jer, then trus shoot balik gi rumah Rini balik..
Stay kat rumah rini sampai kol 5.00ptg, sebelum tu kami settle kan dulu tuk acara potong kek. Then, settle kek, aku dengan tiyah balik tuk solat Asar, sebab jap lagi der program outdoor plak..hehehe..kitaorang bergambar memang no.1. so, don’t say anything yeah…. Manyak activity, so manyak la gambarnyer. Program outdoor berlarutan until kol 7.00. So, balik dan rest sampai esok..hooray….

Tahniah sekali lagi kepada Azrini Aziz vs Muhammad Prudential…(^__^)


Reactions:

0 comments: