18 January 2010

S.I.L.E.N.T

BY Fath_n!e$@ 2 comments

Assalamualaikum..hari nie aku berpuasa...hurm, di samping membayar apa yang patut, dan didorong oleh kemalasan untuk aku keluar makan, lebih baik aku berpuasa..dpt skali dengan pahala puasa hari isnin..
  • Silent...hurm.."berdiam diri lebih baik dari berkata-kata"...betul ker aku mempraktikkan peribahasa ni pd diri aku wat masa skrg nie? aku pun tak pasti...hehe..mcm Yuna la pulak..tp yg pasti, aku tetap aku..(asyihhhh...msuk plak lagu syima..)..Acctually aku mmg sukar tuk mesra dengan orang yang aku tak kenal dan yg baru aku kenal...tp, once bila aku dah ngam, kenal, dan dah dapat rentak orang tu, memang aku sangat berbeza dari awal perkenalan. Bagi pendapat kengkawan aku time dekat uni.dulu, diorg akan kata, "hg ni, nampak jer sombong, pendiam, kerek, tp bila dah kenal, huh, baru tau siapa sebenarnya pemilik nama Fathahiyah ini...."hahaha..so funny la diorang tue....that's why ler ada pepatah mengatakan ---> Tak Kenal Maka Tak Cinta <---- tp bila dah kenal, menangis....hikhik...(thanks fren sebab tau siapa aku..tak cpt membuat andaian..even aku tau apa yang korang fikirkan pasal aku)..
  • Aku sangat mementingkan persahabatan..sampai satu ketika, kawan2 lebih rapat dengan aku..aku senang bercerita apa2 saja dengan member2 aku..( cume yang rahsia hny insan2 terpilih sahaja yg bisa mendengar rintihan, keluhan, kesedihan, kesakitan, dan kegembiraan aku)..tp ader gak sumthing yg aku perlu simpan utk diri aku sendiri... mengenai hati dan perasaan zaman dolu2, hny kawan rapat jer yang tau...
  • tp aku tak kesah, biar aku nampak serius, at least itu menjadi pendinding kat diri aku balik...tak sorang pun berani nak dekati aku.,i mean lelaki..hah, kalau berani tegur ler???
  • Hurm, berbalik pd awl permulaan perkenalan, bg aku, untuk memulakan sesuatu topik, sangat2 sukar aku rasakan..bukan apa, pelbagai persoalan yang ditimbulkan dalam otak fikiran aku...so, better aku diam ---> silent

Reactions:

2 comments:

**PriNciPLe_AmZy** said...

Jangan diam sangat nanti tak siapa tahu luahan hati di dalam and bout silent to keep the guy away - i dun think it's brilliant sebabnya how your other half nak dekat??????

Fath_n!e$@ said...

sAlam, babe, i'm not talking about "the guy" ..tak dak kena mengena dangan hati dan perasaan..but the other person....salah faham yg berlaku d awal persahabatan mahupun perkenalan..ermm...may b u know what i mean....opis bru daaa