03 October 2008

Salah Sorang Geng Angin Bayu dh Bertunang...Congratulation Rini...

BY Fath_n!e$@ IN No comments

Geng Angin Bayu (Depan: Ilah n Atie... Belakang: Fath n Rini)

Salam...
Kalu korang semua nak tau...nie la "Geng Angin Bayu"... ngeh2x... Nak tau tak kenapa kitaorang mengelarkan diri ANGIN BAYU...??? hmmm sebab dulu masa kitaorang kecik2 dulu, time skolah rendah kan femes ngan kumpulan feminim...n lagu yang meletup kan lagu Angin Bayu...hahaha...so kitaorang nie petang2 akan panjat buaian n kitaorang akan nyanyi lagi angin bayu ramai2...siap ngan gaya lagi...wakahkahhh...

Sangat2 lawak bila ingat balik...bila cakap jer angin bayu skrg nie...semua akan senyum malu..tapi tu la kitaorang.. until now, kitaorang still bersama even sorang dah bertunang...cuma tak cukup g sorang...my cousin...faizah..die tak balik raya tahun nie...so, die pun tak tau yang salah sorang geng angin bayu nie dah bertunang...tak sangkak dpt gak wat reunion...hehehe...

Congratulation Rini on ur engagement... dah jadik tunang orang punn...hehehe..tak sangka kan...sob...sob....Today, raya ke-3 bersamaan 3 Syawal 1829...so, pasnie tunggu kenduri la plak ek..

Dulu time kecik2 main tuju2 kasut, roundes, bola sepak, aci ligan boya segala...sekarang bila dah semua keje n besar, sorang2 akan melangkah ke alam seterusnya lak....huhu..windu la time kecik2....sob....sob...

TAHNIAH ~ CONGRATULATION ~ RINI vs MOHD

Reactions:

0 comments: