04 July 2008

Sehari Bersama Siti Nurhaliza

BY Fath_n!e$@ IN No comments

hye...seperti yang dijanjikan ari tu, kali nie aku nk cite plak pasal siti nurhaliza...aku jumap die pun sebelum pilihanraya PRU 12 dekat teluk air tawar...time tu die ikut Datuk K...kire berkempen gak la...tapi aku bukan nk cite pasal CT berkempen, just pasal perasaan aku jer..hikhik..







untuk kesekian kalinyer, yg ke-3 aku jumpa face-2-face dgn die, hmmm best gila... bukan per....aku ske dgn lagu2 die tu..lepas balik, dr haji, ok aku tgk die..tak la berisi sgt pun..kurus skit ms aku jumpa kat faculty aku suatu ari dulu... tapi yang penting die tak sombong...baik...






korang sure kata, kalu dah suka semua nyer nampak baik...dh mmg baik pun...takkan aku nak kata jahat plak...hehehe...


pape CT, i'm proud with u...tapi lagi bagus kalau die tutup semua rambut die tu...lagi aku suka... biar la kita wat sesuatu benda tu dgn ikhlas...


Good Luck CT.....

Reactions:

0 comments: